Poplatek za svoz produktu mimo centrální sklad

Vážení velkoobchodní zíkazníci.
Velmi intenzivně jsme zapracovali na tom, aby se náš systém pro velkoobchodní zákazníky co nejvíce zpřehlednil, zjednodušil a poskytl Vám, našim zákazníkům komfort a pohodlí při objednávání námi dodávaného zboží. Nové stránky, zprovozněné v září 2019, k tomu jistě výrazně přispěly. 
Po přihlášení do B2B systému přesně vidíte svoje objednávky, závazky, dostupnost zboží atd. 
Stránky jsou nejen B2B portálem, ale také slouží koncovým zákazníkům. Ne náhodou se stránky po přihlášení, zejména z hlediska funkčnosti, liší. Zejména jde o skladovou dostupnost. Pro Vás, jako velkoobchodního klienta, je viditelná dostupnost na Centrálním skladu, který je primárním a jediným zdrojem plnění velkoobchodních zakázek. Pro koncového klienta je v nabídce dostupnosti uvedena i síť našich prodejen. V rámci uspokojení Vás, našich klientů, jsme se snažili Vaše potřeby pokrývat co nejlépe a docházelo k tomu, že jsme ve výjimečných případech "stahovaly" produkty i z našich prodejen. Tato praxe již nebude nadále, bohužel, z logistických, praktických, systémových a zejména finančních možností možná. Zboží skladem, tak jak se Vám zobrazuje při tvorbě velkoobchodní zakázky je a bude závazné. Aktualizace skladu on-line probíhá cca v 15 minutových intervalech a je tedy téměř neustále aktuální. Pokud by nastala situace, kdy opravdu urgentně potřebujete pro svého klienta nějaký produkt dostupný mimo systém, je tento odběr možné individuálně  a výjimečně osobně domluvit s a administrací skladu na +420 776 850 918. Tento odběr, mimo prodejní sklad, bude zpoplatněn a to částkou 200,-Kč bez DPH. Nejde o žádnou pokutu nebo šikanu, ale o přímé náklady na logistiku spojenou s převozem výrobku na centrální sklad. Stejně tak v těchto případech není možné zajistit  a garantovat zaslání produktů v námi běžně stanovených termínech v řádu 1 až 3 pracovních dnů. Může trvat i 1-2 týdny, např. v době dovolených. Je tedy jenom na Vás, zda je pro Vás, v daný okamžik, takovýto postup vhodný či ne. 
Dále bych chtěl poukázat na skutečnost, že s okamžitou platností nebude možné slučovat více zaslaných objednávek do jedné zásilky. Prosím tedy o zaslání jedné, závazné objednávky. V případě zaslání další objednávky bude tato vedena a nabalena jako další běžná objednávka bez ohledu na předchozí.  Balení zakázek probíhá od 7 hodin ráno tak, aby se veškeré došlé zakázky expedovaly ještě ten samý den a není možné se vracet k již hotovým a zabaleným zakázkám. Ať už z pohledu čistě fyzicky zabaleného zboží nebo jeho zpracování v účetním systému.
 
Věřím, že moje stanovisko chápete. Jsem připraven zodpovědět kdykoliv případné nejasnosti k výše uvedenému, Vaše dotazy nebo návrhy na naše zlepšení.
 
Děkuji za pochopení.
 
S pozdravem za Jannai s.r.o., 
 
Mgr. Jiří Matějka