Poplatek za svoz produktu mimo centrální sklad

Vážení velkoobchodní zákazníci.
Velmi intenzivně jsme zapracovali na tom, aby se náš systém pro velkoobchodní zákazníky co nejvíce zpřehlednil, zjednodušil a poskytl Vám, našim zákazníkům komfort a pohodlí při objednávání námi dodávaného zboží. Nové stránky, zprovozněné v září 2019, k tomu jistě výrazně přispěly. 

Po přihlášení do B2B systému přesně vidíte dostupnost zboží  a množství které je aktuálně na Centrálním Skladě.
Stránky jsou nejen B2B portálem, ale v hloubce systému také slouží koncovým zákazníkům. Ne náhodou se stránky po přihlášení, zejména z hlediska funkčnosti, liší. Zejména jde o skladovou dostupnost. Pro Vás, jako velkoobchodního klienta, je viditelná dostupnost na Centrálním skladu, který je primárním a jediným zdrojem plnění velkoobchodních zakázek. Pro koncového klienta je v nabídce dostupnosti uvedena i síť našich prodejen. V rámci uspokojení Vás, našich klientů, jsme se snažili Vaše potřeby pokrývat co nejlépe a docházelo k tomu, že jsme ve výjimečných případech "stahovaly" produkty i z našich prodejen. Tato praxe, bohužel, z logistických, praktických, systémových a zejména finančních možností není nadále možná. Zboží skladem, tak jak se Vám zobrazuje při tvorbě velkoobchodní zakázky je a bude závazné. Aktualizace skladu on-line probíhá cca v 15 minutových intervalech a je tedy téměř neustále aktuální. Pokud by nastala situace, kdy opravdu urgentně potřebujete pro svého klienta nějaký produkt, dostupný mimo systém, je tento odběr možné individuálně  a výjimečně osobně domluvit s administrací skladu na  telefonu +420 776 850 918. Tento odběr, mimo prodejní sklad, bude zpoplatněn a to částkou 200,-Kč bez DPH. Nejde o žádnou pokutu nebo šikanu, ale o přímé náklady na logistiku spojenou s převozem výrobku na centrální sklad. Stejně tak v těchto případech není možné zajistit  a garantovat zaslání produktů v námi běžně stanovených termínech v řádu 1 až 3 pracovních dnů. Může trvat i 1-2 týdny, např. v době dovolených. Je tedy jenom na Vás, zda je pro Vás, v daný okamžik, takovýto postup vhodný či ne. 
Dále bych chtěl poukázat na skutečnost, že s okamžitou platností nebude možné, v některých případech, kdy je již první zakázka zabalena,  slučovat více došlých objednávek do jedné zásilky. Prosím tedy o zaslání jedné, závazné objednávky. V případě zaslání další objednávky bude tato vedena a zabalena jako další běžná objednávka bez ohledu na předchozí.  Balení zakázek probíhá od 7 hodin ráno tak, aby se veškeré došlé zakázky expedovaly ještě ten samý den a není možné se vracet k již hotovým a zabaleným zakázkám. Ať už z pohledu čistě fyzicky zabaleného zboží nebo jeho zpracování v účetním systému.
 
Věřím, že moje stanovisko chápete. Jsem připraven zodpovědět kdykoliv případné nejasnosti k výše uvedenému, Vaše dotazy nebo návrhy na naše zlepšení.
 
Děkuji za pochopení.
 
S pozdravem za Jannai s.r.o., 
 
Mgr. Jiří Matějka